Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich:
Monitorowanie w Kurier DHL: https://www.dhl.com/pl-pl/home/tracking.html
Monitorowanie w Kurier InPost: www.inpost.pl/sledzenie-przesylek
Monitorowanie w InPost: www.inpost.pl/sledzenie-przesylek
Monitorowanie w DPD: www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Czas dostawy
W przypadku wysyłki standardowej przesyłkę otrzymacie Państwo w ciągu 1-4 dni roboczych. W przypadku wysyłki ekspresowe, przesyłkę dostarczamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Dni robocze to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt publicznych.”
Wszystkie paczki są ubezpieczone i solidnie zapakowane oraz oklejone taśmą bezpieczeństwa.
Po wysłaniu przesyłki przez nasz magazyn do klienta wysyłamy numer listu przewozowego umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie DHL, InPost lub DPD.
Do obowiązków kupującego należy sprawdzenie przesyłki podczas dostawy należy sprawdzić czy taśmy plomby nie są uszkodzone, czy opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów zniszczeń oraz zawartość przesyłki czy jest zgodna z zamówieniem i nie posiada uszkodzeń ani ubytków. Kurier ma obowiązek zaczekać 10 do 15 minut i w razie jakichkolwiek niezgodności spisać protokół szkody, który należy niezwłocznie przesłać sprzedającemu w formie skanu na adres sklep@fotosoft.pl i zawiadomić telefonicznie. Tel. 500 005 235.
W przypadku przesyłki ,,za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.
- W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że sprzęt został uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii.
Uwaga - odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń, opakowania oraz dokładny opis powstałego uszkodzenia..
Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce prosimy zgłaszać wraz z niezbędnym w tym przypadku protokołem szkodowym spisanym w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej
W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z naszą firmą, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.