Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » APARATY
CYFROWE
» Sony » Sony FX3 ILME-FX3
Sony FX3 ILME-FX3Sony FX3 ILME-FX3Sony FX3 ILME-FX3Sony FX3 ILME-FX3
Sony FX3 ILME-FX3
Sony FX3 ILME-FX3
Sony FX3 ILME-FX3
Sony FX3 ILME-FX3

Sony FX3 ILME-FX3

Sony

Dostępność: Dostępny

Stan magazynowy:

Kod EAN: 4548736123229

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Cena: 20 999,00 zł

Raty
Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na Twoje pytania

  • Opis produktu
  • Specyfikacja techniczna
  • Recenzje produktu (0)
 

 Niesamowita prędkość odczytu danych z czujnika obrazu

 Pełnoklatkowy przetwornik CMOS Exmor R™, wyprodukowany w technologii BSI, zapewnia niezwykle szybki odczyt danych, a także charakteryzuje się wysoką czułością i szerokim zakresem dynamiki. Zaawansowany układ filtrów barwnych zwiększa dokładność odwzorowania barw, a punkty AF wraz z systemem ustawiania ostrości z detekcją fazy umieszczonym w płaszczyźnie ogniskowej  zapewniają stabilną i dokładną pracę układu autofokusa. Połączenie wszystkich tych funkcji zapewnia wyjątkową jakość obrazu.

 Wysoce wydajny procesor obrazu

 Szybki procesor obrazu BIONZ XR™ minimalizuje opóźnienia dzięki imponującemu przetwarzaniu w czasie rzeczywistym, w tym ustawianiu ostrości, rozpoznawaniu obrazu i edycji obrazu. Odpowiada także za transmisję danych, działanie systemu operacyjnego i inne funkcje aparatu.

Wysoka czułość, szeroki zakres dynamiki

 Pełnoklatkowy czujnik optymalizuje sygnał wyjściowy, zapewniając wysoką czułość i niski poziom szumów w całym zakresie regulacji aparatu. Aby wyraźnie uchwycić ruch w warunkach słabego oświetlenia, możesz zwiększyć czułość ISO do imponującej wartości 409 600. Rozszerzony zakres dynamiki wynoszący ponad 15 stopni pomoże uniknąć prześwietlenia w jasnych obszarach. Połączenie wysokiej czułości i szerokiego zakresu dynamiki oznacza większą elastyczność w postprodukcji.

Nagrywanie wewnętrzne w formacie All-Intra

 Podczas zapisywania na nośnikach wewnętrznych obsługiwana jest nie tylko kompresja międzyramkowa Long GOP, ale także kompresja All-Intra z możliwością niezależnej kompresji każdej klatki przy dużych przepływnościach - do 600 Mb/s. Dlatego tryb XAVC S-I idealnie nadaje się  do rejestrowania szybkich ruchów. Zapewnia także maksymalną elastyczność i jakość obrazu podczas postprodukcji. [1] All-Intra (All-I) [2] Long GOP [3] Grupa obrazów (GoP)

Nagrywaj obrazy 4K HFR 120 kl./s

 Szybki odczyt czujnika obrazu i wysoka wydajność procesora BIONZ XR umożliwiają rejestrację obrazu w rozdzielczości 4K (QFHD) z matrycy pełnoklatkowej przy 120 kl./s. Indywidualny odczyt  pikseli umożliwia nagrywanie obrazów 4K (QFHD) nawet przy dużej liczbie klatek na sekundę i uzyskiwanie wyraźnego wideo w zwolnionym tempie w postprodukcji (nawet 5 razy większej niż w przypadku rzeczywistego wideo)7. Precyzyjny system autofokusa umożliwia nagrywanie w zwolnionym tempie z pięknym efektem bokeh. Kinowe kolory dzięki technologii S-Cinetone™

 Profil wyglądu S-Cinetone firmy Sony, pierwotnie opracowany dla aparatu FX9, pozwala uzyskać w samym aparacie kolory przypominające film. S-Cinetone jest zoptymalizowany pod kątem naturalnego odtwarzania odcieni skóry i neutralnych odcieni kolorów. Spraw, aby prześwietlone obszary wyglądały pięknie i imponująco reprodukuj obiekty – bez konieczności edycji w postprodukcji. [1] Obraz standardowy (bez profilu obrazu) [2] S-Cinetone (profil obrazu 11)

Krzywe S-Log2 i S-Log3 obsługują kodowanie 10-bitowe 4:

 Aparat obsługuje krzywe gamma S-Log2 i S-Log3.  S-Log3 lepiej rejestruje odcienie od ciemnej do średniej szarości (18%) i pozwala na szeroki zakres dynamiki wynoszący ponad 15 stopni. Jeśli obraz z kamery wymaga dostosowania w celu dopasowania do innych kamer Cinema Line z krzywymi S-Log3, można skorzystać z trzech ustawień przestrzeni barw (S-Gamut, S-Gamut3 i S-Gamut3.Cine), aby zapewnić elastyczność i wydajność kreacji proces. podczas postprodukcji.



TYP APARATU/KAMERY

Aparat cyfrowy z wymiennym obiektywem

MOCOWANIE OBIEKTYWU

Mocowanie typu E

Wymiary i waga

 

WAGA (TYLKO JEDNOSTKA CENTRALNA) (W PRZYBLIŻENIU)

Około 715 g (z akumulatorem i kartą pamięci), około 640 g (sam korpus)

WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (Z DOSTARCZANYMI W ZESTAWIE AKCESORIAMI) (W PRZYBLIŻENIU)

1,015 kg (z uchwytem XLR, akumulatorem, kartą SD)

WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (KORPUS BEZ WYSTAJĄCYCH ELEMENTÓW) (W PRZYBLIŻENIU)

Około 129,7 × 77,8 × 84,5 mm (korpus bez wystających elementów)

Zasilanie

 

POBÓR MOCY

[Film] około 7,3 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), [Fotografia] około 3,4 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)

CZAS PRACY AKUMULATORA

Około 95 min (rzeczywiste nagrywanie, norma Camera & Imaging Products Association), około 135 min (ciągłe nagrywanie, norma Camera & Imaging Products Association), około 600 zdjęć (monitor LCD) (fotografie, norma Camera & Imaging Products Association)

Praca

 

TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY

Od 0°C do 40°C

TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRZECHOWYWANIA

Od –20°C do +60°C

Format zapisu (film)

 

XAVC HS

[XAVC HS 4K] 59,94p/50p 200 Mb/s / 150 Mb/s / 100 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s, MPEG-H HEVC / H.265, 23,98p 100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s, MPEG-H HEVC / H.265, 119,88p/100p 280 Mb/s / 200 Mb/s, MPEG-H HEVC / H.265

XAVC S-I

[XAVC S-I 4K] 59,94p/50p 600 Mb/s / 500 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 300 Mb/s / 250 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 240 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, [XAVC S-I HD] 59,94p/50p 222 Mb/s / 185 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 111 Mb/s / 93 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 119,88p/100p 280 Mb/s / 200 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264

XAVC S

[XAVC S 4K] 59,94p/50p 200 Mb/s / 150 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 140 Mb/s / 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, [XAVC S HD] 59,94p/50p 50 Mb/s / 25 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 50 Mb/s / 16 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 50 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 119,88p/100p 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264

Format zapisu (dźwięk)

 

FORMAT ZAPISU (DŹWIĘK)

LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity), MPEG-4 AAC-LC 2 kan.

Liczba klatek na sekundę podczas zapisu

 

XAVC HS

[XAVC HS 4K] 3840 × 2160/119,88p, 100p, 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p

XAVC S

[XAVC S 4K] 3840 × 2160/119,88p, 100p, 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, [XAVC S-I HD] 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p

XAVC S-I

[XAVC S 4K] 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, [XAVC S-I HD] 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p

Czas nagrywania/odtwarzania

 

XAVC HS

[XAVC HS 4K] 59,94p/50p 200M, karta CEA-G160T (160 GB): około 85 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 40 minut, 59,94p/50p 150M, karta CEA-G160T (160 GB): około 110 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 55 minut, 59,94p/50p 100M, karta CEA-G160T (160 GB): około 170 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 80 minut, 59,94p/50p 75M, karta CEA-G160T (160 GB): około 220 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 100 minut

XAVC S-I

[XAVC S-I 4K] XAVC S-I 4K 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 25 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 10 minut, [XAVC S-I HD] 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 75 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 35 minut

XAVC S

[XAVC S 4K] 59,94p/50p 200M, karta CEA-G160T (160 GB): około 85 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 40 minut, 59,94p/50p 150M, karta CEA-G160T (160 GB): około 110 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 55 minut, [XAVC S HD] 59,94p/50p 50M, karta CEA-G160T (160 GB): około 310 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 150 minut, 59,94p/50p 25M, karta CEA-G160T (160 GB): około 550 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 210 minut

PROXY VIDEO

1280 × 720 (około 6 Mb/s), 1920 × 1080 (około 9 Mb/s), 1920 × 1080 (około 16 Mb/s)

Reprodukcja w formacie RAW

 

REPRODUKCJA W FORMACIE RAW

HDMI: 4264 × 2408 (60p/50p/30p/25p/24p), 16 bitów

Sekcja kamery

 

TYP PRZETWORNIKA

Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R

LICZBA PIKSELI

Około 10,2 megapiksela (efektywnie) przy filmowaniu, około 12,1 megapiksela (efektywnie) przy fotografowaniu, około 12,9 megapiksela (ogółem)

CZUŁOŚĆ

[Film] ISO 80–102 400 (wartości do ISO 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 80–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy), [Fotografia] odpowiednik ISO 80–102 400 (wartości ISO od 40 do 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 80–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy)

CZAS OTWARCIA MIGAWKI

Film: od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki), Fotografia: od 1/8000 s do 30 s, B

Zwolnione i przyspieszone tempo

 

XAVC HS

XAVC HS 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s

XAVC S-I

XAVC S-I 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s, XAVC S-I HD: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s

XAVC S

XAVC S 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s, XAVC S HD: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s

Balans bieli

 

TRYBY BALANSU BIELI

Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Lampa błyskowa, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Własny

Gamma

 

KRZYWA GAMMA

Wył. / PP1–PP10, parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie

Tolerancja naświetlenia

 

TOLERANCJA NAŚWIETLENIA

Ponad 15 stopni (S-Log3)

System ustawiania ostrości

 

TYP

Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)

TRYB OSTROŚCI

[Film] AF-C, MF, [Fotografia] automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (Ostrość DMF), ostrość ręczna

USTAWIENIE OSTROŚCI

[Film] 627 pól, [Fotografia] pełna klatka 35 mm: 759 pól (AF z wykrywaniem fazy)

OBSZAR OSTROŚCI

[Film] szeroki, strefa, centralny, elastyczny punktowy, rozszerzany elastyczny punktowy, [Fotografia] szeroki, strefa, centralny, elastyczny punktowy, rozszerzany elastyczny punktowy, śledzenie

ZAKRES CZUŁOŚCI

Od –6 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)

INNE FUNKCJE OSTROŚCI

Nastawianie ostrości na oko ([Film] Człowiek (wybór lewego/prawego oka), [Fotografia] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę), rozpoznawanie twarzy (priorytet twarzy w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy), [Film] Czułość zmian obiektu AF, [Film] Szybkość przejścia AF, [Fotografia] Funkcja „Powiększenie” (pełna klatka 35 mm: 2,1× / 4,1×, APS-C: 1,5× / 3,0×)

Sterowanie ekspozycją

 

ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU

EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0)

TRYBY EKSPOZYCJI

[Film] Zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ręczny (M), tryb elastycznej ekspozycji, [Fotografia] Automatyczny (iAuto), P, A, S, M

Zapis (fotografie)

 

FORMAT ZAPISU

JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0)

ROZMIAR OBRAZU

Rozmiar obrazu [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 12M, M: 5,1M, S: 3,0M, APS-C L: 5,1M, M: 3,0M, S: 1,3M, Rozmiar obrazu [4:3] Pełna klatka 35 mm L: 11M, M: 4,6M, S: 2,7M, APS-C L: 4,6M, M: 2,7M, S: 1,1M, Rozmiar obrazu [16:9] Pełna klatka 35 mm L: 10M, M: 4,3M, S: 2,6M, APS-C L: 4,3M, M: 2,6M, S: 1,1M, Rozmiar obrazu [1:1] Pełna klatka 35 mm L: 8M, M: 3,4M, S: 2,0M, APS-C L: 3,4M, M: 2,0M, S: 0,8M

Odtwarzanie

 

FUNKCJE ODTWARZANIA

Indeks, wybór folderu (Data/Fotografia/Film), przechwytywanie zdjęć, monitorowanie 4 kanałów dźwięku, automatyczny podgląd (fotografie), obrót obrazu (fotografie), ochrona (fotografie), ocena (fotografie), wyświetlanie jako grupy (fotografie)

Interfejs

 

WEJŚCIE AUDIO

Mini jack stereo 3,5 mm, uchwyt XLR: [INPUT1][INPUT2] 3-stykowe XLR/TRS (żeńskie) (×2), do wyboru line/mic/mic+48V, Poziom odniesienia mikrofonu od –40 dBu do –60 dBu / [INPUT3] mini jack stereo 3,5 mm)

WYJŚCIE HDMI

Gniazdo HDMI (typu A), YCbCr 4:2:2 10 bitów / RGB 8 bitów

USB

USB Type-C (×1, zgodny z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2)), Multi/Micro USB (×1)

STOPKA MULTI INTERFACE

Z cyfrowym łączem audio

BLUETOOTH

Standard Bluetooth 5.0 (pasmo 2,4 GHz)

WYJŚCIE SŁUCHAWKOWE

Tak (mini jack stereo 3,5 mm)

WYJŚCIE NA GŁOŚNIKI

Wbudowany, monofoniczny

Podgląd

 

EKRAN LCD

7,5 cm (3,0″), TFT, około 1,44 mln punktów, kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270°

Wbudowany mikrofon

 

WBUDOWANY MIKROFON

Wbudowany, stereofoniczny

Nośnik

 

RODZAJ NOŚNIKA

Karta CFexpress typu A / SD (×2), zapis równoczesny, sortowanie, automatyczne przełączanie nośnika, kopiowanie

System plików

 

System plików

FAT12, 16, 32, exFAT

Zoom

 

FUNKCJA ZOOMU

Obrót pierścienia zoomu, Clear Image Zoom ([Film] około 1,5× (4K), około 2× (HD) [Fotografia] około 2×), zoom cyfrowy ([Film] pełna klatka 35 mm: około 4×, APS-C: około 4×, [Fotografia] pełna klatka 35 mm: L: około 4×, M: około 6,1×, S: około 8×, APS-C: L: około 4×, M: około 5,2×, S: około 8×), Inteligentny zoom (Smart zoom) ([Fotografia] pełna klatka 35 mm: M: około 1,5×, S: około 2×, APS-C: M: około 1,3×, S: około 2×)

Funkcja fotografii

 

MIGAWKA

Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna

REDUKCJA SZUMÓW

Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasie otwarcia migawki dłuższym niż 1 s; redukcja szumów przy dużych czułościach ISO: normalna/słaba/wyłączona

TRYBY ZAPISU

Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO

KONTROLA BŁYSKU

Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp ze stopką z automatyczną blokadą, czas synchronizacji z lampą błyskową: 1/125 s

SZYBKOŚĆ ZDJĘĆ SERYJNYCH

Hi+: 10 kl./s, Hi: 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s

INNE FUNKCJE FOTOGRAFICZNE

Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny, ciche zdjęcia, Fotografowanie z Anti-flicker

Stabilizacja obrazu

 

TYP

Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)

EFEKT KOMPENSACJI (FOTOGRAFIE)

5,5 stopnia (norma Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1.4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

TRYB

[Film] Aktywny/Standardowy/Wyłączony, [Fotografia] Włączony/wyłączony

Funkcja własna

 

FUNKCJA WŁASNA

Ustawienia przycisków własnych, „Moje menu”, ustawienia „Moje pokrętło”

Kompensacja cech obiektywu

 

KOMPENSACJA CECH OBIEKTYWU

Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia

Wi-Fi/NFC

 

OBSŁUGIWANY FORMAT

IEEE 802.11a/b/g/n/ac

BEZPIECZEŃSTWO

WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK

PASMO CZĘSTOTLIWOŚCI

Pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz

NFC

Zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3

Przesyłanie przez FTP

 

PRZESYŁANIE PRZEZ FTP

Przesyłanie na serwer FTP (sieć przewodowa LAN (USB-LAN), tethering przez USB, Wi-Fi)

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
ZESTAWY DRONÓW
Nasze formy płatności:przelew_24_logoPaynowBlik
Zamówienia dostarczą:DHL_logoDPD_logoinpost_logo
Systemy ratalne i leasing:credi_raty_logosantander_logoleaselink
Opinie o nas:zaufane_opinie_logoopinieo_logoallegro_logo
Dodatkowa ochrona:EasyProtectStrona_logo
Copyright 2022 by FotoSoft.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu