Pełnoklatkowy przetwornik CMOS Exmor R™, wyprodukowany w technologii BSI, zapewnia niezwykle szybki odczyt danych, a także charakteryzuje się wysoką czułością i szerokim zakresem dynamiki. Zaawansowany układ filtrów barwnych zwiększa dokładność odwzorowania barw, a punkty AF wraz z systemem ustawiania ostrości z detekcją fazy umieszczonym w płaszczyźnie ogniskowej zapewniają stabilną i dokładną pracę układu autofokusa. Połączenie wszystkich tych funkcji zapewnia wyjątkową jakość obrazu.
Szybki procesor obrazu BIONZ XR™ minimalizuje opóźnienia dzięki imponującemu przetwarzaniu w czasie rzeczywistym, w tym ustawianiu ostrości, rozpoznawaniu obrazu i edycji obrazu. Odpowiada także za transmisję danych, działanie systemu operacyjnego i inne funkcje aparatu.
Wysoka czułość, szeroki zakres dynamiki
Pełnoklatkowy czujnik optymalizuje sygnał wyjściowy, zapewniając wysoką czułość i niski poziom szumów w całym zakresie regulacji aparatu. Aby wyraźnie uchwycić ruch w warunkach słabego oświetlenia, możesz zwiększyć czułość ISO do imponującej wartości 409 600. Rozszerzony zakres dynamiki wynoszący ponad 15 stopni pomoże uniknąć prześwietlenia w jasnych obszarach. Połączenie wysokiej czułości i szerokiego zakresu dynamiki oznacza większą elastyczność w postprodukcji.
Nagrywanie wewnętrzne w formacie All-Intra
Podczas zapisywania na nośnikach wewnętrznych obsługiwana jest nie tylko kompresja międzyramkowa Long GOP, ale także kompresja All-Intra z możliwością niezależnej kompresji każdej klatki przy dużych przepływnościach - do 600 Mb/s. Dlatego tryb XAVC S-I idealnie nadaje się do rejestrowania szybkich ruchów. Zapewnia także maksymalną elastyczność i jakość obrazu podczas postprodukcji. [1] All-Intra (All-I) [2] Long GOP [3] Grupa obrazów (GoP)
Nagrywaj obrazy 4K HFR 120 kl./s
Szybki odczyt czujnika obrazu i wysoka wydajność procesora BIONZ XR umożliwiają rejestrację obrazu w rozdzielczości 4K (QFHD) z matrycy pełnoklatkowej przy 120 kl./s. Indywidualny odczyt pikseli umożliwia nagrywanie obrazów 4K (QFHD) nawet przy dużej liczbie klatek na sekundę i uzyskiwanie wyraźnego wideo w zwolnionym tempie w postprodukcji (nawet 5 razy większej niż w przypadku rzeczywistego wideo)7. Precyzyjny system autofokusa umożliwia nagrywanie w zwolnionym tempie z pięknym efektem bokeh. Kinowe kolory dzięki technologii S-Cinetone™
Profil wyglądu S-Cinetone firmy Sony, pierwotnie opracowany dla aparatu FX9, pozwala uzyskać w samym aparacie kolory przypominające film. S-Cinetone jest zoptymalizowany pod kątem naturalnego odtwarzania odcieni skóry i neutralnych odcieni kolorów. Spraw, aby prześwietlone obszary wyglądały pięknie i imponująco reprodukuj obiekty – bez konieczności edycji w postprodukcji. [1] Obraz standardowy (bez profilu obrazu) [2] S-Cinetone (profil obrazu 11)
Krzywe S-Log2 i S-Log3 obsługują kodowanie 10-bitowe 4:
Aparat obsługuje krzywe gamma S-Log2 i S-Log3. S-Log3 lepiej rejestruje odcienie od ciemnej do średniej szarości (18%) i pozwala na szeroki zakres dynamiki wynoszący ponad 15 stopni. Jeśli obraz z kamery wymaga dostosowania w celu dopasowania do innych kamer Cinema Line z krzywymi S-Log3, można skorzystać z trzech ustawień przestrzeni barw (S-Gamut, S-Gamut3 i S-Gamut3.Cine), aby zapewnić elastyczność i wydajność kreacji proces. podczas postprodukcji.
TYP APARATU/KAMERY |
Aparat cyfrowy z wymiennym obiektywem |
MOCOWANIE OBIEKTYWU |
Mocowanie typu E |
Wymiary i waga |
|
WAGA (TYLKO JEDNOSTKA CENTRALNA) (W PRZYBLIŻENIU) |
Około 715 g (z akumulatorem i kartą pamięci), około 640 g (sam korpus) |
WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (Z DOSTARCZANYMI W ZESTAWIE AKCESORIAMI) (W PRZYBLIŻENIU) |
1,015 kg (z uchwytem XLR, akumulatorem, kartą SD) |
WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (KORPUS BEZ WYSTAJĄCYCH ELEMENTÓW) (W PRZYBLIŻENIU) |
Około 129,7 × 77,8 × 84,5 mm (korpus bez wystających elementów) |
Zasilanie |
|
POBÓR MOCY |
[Film] około 7,3 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), [Fotografia] około 3,4 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS) |
CZAS PRACY AKUMULATORA |
Około 95 min (rzeczywiste nagrywanie, norma Camera & Imaging Products Association), około 135 min (ciągłe nagrywanie, norma Camera & Imaging Products Association), około 600 zdjęć (monitor LCD) (fotografie, norma Camera & Imaging Products Association) |
Praca |
|
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY |
Od 0°C do 40°C |
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRZECHOWYWANIA |
Od –20°C do +60°C |
Format zapisu (film) |
|
XAVC HS |
[XAVC HS 4K] 59,94p/50p 200 Mb/s / 150 Mb/s / 100 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s, MPEG-H HEVC / H.265, 23,98p 100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s, MPEG-H HEVC / H.265, 119,88p/100p 280 Mb/s / 200 Mb/s, MPEG-H HEVC / H.265 |
XAVC S-I |
[XAVC S-I 4K] 59,94p/50p 600 Mb/s / 500 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 300 Mb/s / 250 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 240 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, [XAVC S-I HD] 59,94p/50p 222 Mb/s / 185 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 111 Mb/s / 93 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 119,88p/100p 280 Mb/s / 200 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264 |
XAVC S |
[XAVC S 4K] 59,94p/50p 200 Mb/s / 150 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 140 Mb/s / 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, [XAVC S HD] 59,94p/50p 50 Mb/s / 25 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 29,97p/25p 50 Mb/s / 16 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 23,98p 50 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264, 119,88p/100p 100 Mb/s / 60 Mb/s, MPEG-4 AVC / H.264 |
Format zapisu (dźwięk) |
|
FORMAT ZAPISU (DŹWIĘK) |
LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity), MPEG-4 AAC-LC 2 kan. |
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu |
|
XAVC HS |
[XAVC HS 4K] 3840 × 2160/119,88p, 100p, 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p |
XAVC S |
[XAVC S 4K] 3840 × 2160/119,88p, 100p, 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, [XAVC S-I HD] 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p |
XAVC S-I |
[XAVC S 4K] 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, [XAVC S-I HD] 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p |
Czas nagrywania/odtwarzania |
|
XAVC HS |
[XAVC HS 4K] 59,94p/50p 200M, karta CEA-G160T (160 GB): około 85 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 40 minut, 59,94p/50p 150M, karta CEA-G160T (160 GB): około 110 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 55 minut, 59,94p/50p 100M, karta CEA-G160T (160 GB): około 170 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 80 minut, 59,94p/50p 75M, karta CEA-G160T (160 GB): około 220 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 100 minut |
XAVC S-I |
[XAVC S-I 4K] XAVC S-I 4K 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 25 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 10 minut, [XAVC S-I HD] 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 75 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 35 minut |
XAVC S |
[XAVC S 4K] 59,94p/50p 200M, karta CEA-G160T (160 GB): około 85 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 40 minut, 59,94p/50p 150M, karta CEA-G160T (160 GB): około 110 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 55 minut, [XAVC S HD] 59,94p/50p 50M, karta CEA-G160T (160 GB): około 310 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 150 minut, 59,94p/50p 25M, karta CEA-G160T (160 GB): około 550 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 210 minut |
PROXY VIDEO |
1280 × 720 (około 6 Mb/s), 1920 × 1080 (około 9 Mb/s), 1920 × 1080 (około 16 Mb/s) |
Reprodukcja w formacie RAW |
|
REPRODUKCJA W FORMACIE RAW |
HDMI: 4264 × 2408 (60p/50p/30p/25p/24p), 16 bitów |
Sekcja kamery |
|
TYP PRZETWORNIKA |
Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R |
LICZBA PIKSELI |
Około 10,2 megapiksela (efektywnie) przy filmowaniu, około 12,1 megapiksela (efektywnie) przy fotografowaniu, około 12,9 megapiksela (ogółem) |
CZUŁOŚĆ |
[Film] ISO 80–102 400 (wartości do ISO 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 80–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy), [Fotografia] odpowiednik ISO 80–102 400 (wartości ISO od 40 do 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 80–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy) |
CZAS OTWARCIA MIGAWKI |
Film: od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki), Fotografia: od 1/8000 s do 30 s, B |
Zwolnione i przyspieszone tempo |
|
XAVC HS |
XAVC HS 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s |
XAVC S-I |
XAVC S-I 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s, XAVC S-I HD: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s |
XAVC S |
XAVC S 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s, XAVC S HD: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s |
Balans bieli |
|
TRYBY BALANSU BIELI |
Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Lampa błyskowa, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Własny |
Gamma |
|
KRZYWA GAMMA |
Wył. / PP1–PP10, parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie |
Tolerancja naświetlenia |
|
TOLERANCJA NAŚWIETLENIA |
Ponad 15 stopni (S-Log3) |
System ustawiania ostrości |
|
TYP |
Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) |
TRYB OSTROŚCI |
[Film] AF-C, MF, [Fotografia] automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (Ostrość DMF), ostrość ręczna |
USTAWIENIE OSTROŚCI |
[Film] 627 pól, [Fotografia] pełna klatka 35 mm: 759 pól (AF z wykrywaniem fazy) |
OBSZAR OSTROŚCI |
[Film] szeroki, strefa, centralny, elastyczny punktowy, rozszerzany elastyczny punktowy, [Fotografia] szeroki, strefa, centralny, elastyczny punktowy, rozszerzany elastyczny punktowy, śledzenie |
ZAKRES CZUŁOŚCI |
Od –6 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0) |
INNE FUNKCJE OSTROŚCI |
Nastawianie ostrości na oko ([Film] Człowiek (wybór lewego/prawego oka), [Fotografia] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę), rozpoznawanie twarzy (priorytet twarzy w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy), [Film] Czułość zmian obiektu AF, [Film] Szybkość przejścia AF, [Fotografia] Funkcja „Powiększenie” (pełna klatka 35 mm: 2,1× / 4,1×, APS-C: 1,5× / 3,0×) |
Sterowanie ekspozycją |
|
ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU |
EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0) |
TRYBY EKSPOZYCJI |
[Film] Zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ręczny (M), tryb elastycznej ekspozycji, [Fotografia] Automatyczny (iAuto), P, A, S, M |
Zapis (fotografie) |
|
FORMAT ZAPISU |
JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0) |
ROZMIAR OBRAZU |
Rozmiar obrazu [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 12M, M: 5,1M, S: 3,0M, APS-C L: 5,1M, M: 3,0M, S: 1,3M, Rozmiar obrazu [4:3] Pełna klatka 35 mm L: 11M, M: 4,6M, S: 2,7M, APS-C L: 4,6M, M: 2,7M, S: 1,1M, Rozmiar obrazu [16:9] Pełna klatka 35 mm L: 10M, M: 4,3M, S: 2,6M, APS-C L: 4,3M, M: 2,6M, S: 1,1M, Rozmiar obrazu [1:1] Pełna klatka 35 mm L: 8M, M: 3,4M, S: 2,0M, APS-C L: 3,4M, M: 2,0M, S: 0,8M |
Odtwarzanie |
|
FUNKCJE ODTWARZANIA |
Indeks, wybór folderu (Data/Fotografia/Film), przechwytywanie zdjęć, monitorowanie 4 kanałów dźwięku, automatyczny podgląd (fotografie), obrót obrazu (fotografie), ochrona (fotografie), ocena (fotografie), wyświetlanie jako grupy (fotografie) |
Interfejs |
|
WEJŚCIE AUDIO |
Mini jack stereo 3,5 mm, uchwyt XLR: [INPUT1][INPUT2] 3-stykowe XLR/TRS (żeńskie) (×2), do wyboru line/mic/mic+48V, Poziom odniesienia mikrofonu od –40 dBu do –60 dBu / [INPUT3] mini jack stereo 3,5 mm) |
WYJŚCIE HDMI |
Gniazdo HDMI (typu A), YCbCr 4:2:2 10 bitów / RGB 8 bitów |
USB |
USB Type-C (×1, zgodny z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2)), Multi/Micro USB (×1) |
STOPKA MULTI INTERFACE |
Z cyfrowym łączem audio |
BLUETOOTH |
Standard Bluetooth 5.0 (pasmo 2,4 GHz) |
WYJŚCIE SŁUCHAWKOWE |
Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
WYJŚCIE NA GŁOŚNIKI |
Wbudowany, monofoniczny |
Podgląd |
|
EKRAN LCD |
7,5 cm (3,0″), TFT, około 1,44 mln punktów, kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270° |
Wbudowany mikrofon |
|
WBUDOWANY MIKROFON |
Wbudowany, stereofoniczny |
Nośnik |
|
RODZAJ NOŚNIKA |
Karta CFexpress typu A / SD (×2), zapis równoczesny, sortowanie, automatyczne przełączanie nośnika, kopiowanie |
System plików |
|
System plików |
FAT12, 16, 32, exFAT |
Zoom |
|
FUNKCJA ZOOMU |
Obrót pierścienia zoomu, Clear Image Zoom ([Film] około 1,5× (4K), około 2× (HD) [Fotografia] około 2×), zoom cyfrowy ([Film] pełna klatka 35 mm: około 4×, APS-C: około 4×, [Fotografia] pełna klatka 35 mm: L: około 4×, M: około 6,1×, S: około 8×, APS-C: L: około 4×, M: około 5,2×, S: około 8×), Inteligentny zoom (Smart zoom) ([Fotografia] pełna klatka 35 mm: M: około 1,5×, S: około 2×, APS-C: M: około 1,3×, S: około 2×) |
Funkcja fotografii |
|
MIGAWKA |
Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna |
REDUKCJA SZUMÓW |
Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasie otwarcia migawki dłuższym niż 1 s; redukcja szumów przy dużych czułościach ISO: normalna/słaba/wyłączona |
TRYBY ZAPISU |
Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO |
KONTROLA BŁYSKU |
Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp ze stopką z automatyczną blokadą, czas synchronizacji z lampą błyskową: 1/125 s |
SZYBKOŚĆ ZDJĘĆ SERYJNYCH |
Hi+: 10 kl./s, Hi: 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s |
INNE FUNKCJE FOTOGRAFICZNE |
Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny, ciche zdjęcia, Fotografowanie z Anti-flicker |
Stabilizacja obrazu |
|
TYP |
Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu) |
EFEKT KOMPENSACJI (FOTOGRAFIE) |
5,5 stopnia (norma Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1.4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.) |
TRYB |
[Film] Aktywny/Standardowy/Wyłączony, [Fotografia] Włączony/wyłączony |
Funkcja własna |
|
FUNKCJA WŁASNA |
Ustawienia przycisków własnych, „Moje menu”, ustawienia „Moje pokrętło” |
Kompensacja cech obiektywu |
|
KOMPENSACJA CECH OBIEKTYWU |
Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia |
Wi-Fi/NFC |
|
OBSŁUGIWANY FORMAT |
IEEE 802.11a/b/g/n/ac |
BEZPIECZEŃSTWO |
WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK |
PASMO CZĘSTOTLIWOŚCI |
Pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz |
NFC |
Zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3 |
Przesyłanie przez FTP |
|
PRZESYŁANIE PRZEZ FTP |
Przesyłanie na serwer FTP (sieć przewodowa LAN (USB-LAN), tethering przez USB, Wi-Fi) |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.