Aparat Sony A7II + 28-70mm
Wysoka jakość, duża funkcjonalność
Aparat α7 II jest wyposażony w zaawansowane funkcje, niezbędne w profesjonalnej produkcji filmowej.
Niezwykła staranność wykonania
Ulepszenie, którego oczekiwali profesjonaliści
Elementy sterujące zoptymalizowano w taki sposób, by umożliwić szybką, intuicyjną obsługę podczas podglądu obrazu w wizjerze. Takie rozwiązanie zapewnia o wiele lepszą kontrolę nad ustawieniami.
Pełne wykorzystanie potencjału pełnoklatkowej matrycy obrazu
Obiektywy z mocowaniem typu E i typu A do matryc pełnoklatkowych
Sony systematycznie wzbogaca ofertę obiektywów z mocowaniem typu A i typu E przeznaczonych do korpusów z pełnoklatkową matrycą obrazu. Wyróżniają się one znakomitymi parametrami i pozwalają rozszerzać własne horyzonty fotograficzne.
Łatwe, bezprzewodowe przesyłanie obrazu
Do połączenia aparatu ze smartfonem lub tabletem wystarcza jedno dotknięcie.
Obiektyw Sony FE 28-70 mm F3,5-5,6 OSS
Sony 28-70 mm f/3.5-5.6 OSS to obiektyw skonstruowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezlusterkowych systemu Sony. Uniwersalny zakres ogniskowych w połączeniu z lekką i niewielką konstrukcją czyni z niego idealne rozwiązanie jako pierwszy obiektyw. Dlatego często aparaty pełnoklatkowe sprzedawane są w zestawach z tym obiketywem. Wbudowana stabilizacja sprawia, że doskonale sprawdzi się nie tylko podczas zdjęć ale również filmowania.
Cechy i korzyści:
Uniwersalny zoom oferuje zakres ogniskowych od 28 do 70 mm przy zmiennym świetle f/3.5-5.6. Dzięki wbudowanej stabilizacji obrazu Optical SteadyShot, oprócz fotografów docenią go także pasjonasi filmowania. Jego budowa to 9 soczewek w 8 grupach. W tym aż trzy soczewki asferyczne i jedna ze szkła ED.
Zaawansowana konstrukcja
Na budowę obiektywu składa się 9 soczewek umieszczonych w 8 grupach. W konstrukcji zastosowano aż 3 soczewki asferyczne oraz jedną soczewkę ze szkła ED. Pozwala to na osiągnięcie ostrych, konstrastowych obrazów bez zniekształceń. Pomimo zaawansowanej budowy konstrukcja obiektywu jest lekka (tylko 295 gram) i niewielka (72.5x83 mm). Niewielkie gabaryty obiektywu doskonale uzupełniają się z lekkim i poręcznym korpusem aparatu czyniąc zestaw, który można zabrać ze sobą niemal wszędzie. Średnica mocowania filtrów 55 mm zmniejsza koszty zakupu filtrów.
Poniżej znajduje się wykres MTF pokazujący charakterystykę obiektywu na skrajnych ogniskowych.
Wbudowana stabilizacja obrazu
Dzięki wbudowanej stabilizacji obrazu Optical SteadyShot, drgania rąk zostaną niemal całkowicie wyeliminowane. Czas naświetlania z użyciem stabilizacji może być o ok 3-4 EV dłuższy niż bez. Takie rozwziązanie pozwala na fotografowanie w słabych warunkach oświetleniowych bez konieczności używania statywu. Co więcej stabilizacja w obiektywie współpracuje ze stabilizacją stosowaną w niektórych aparatach Sony zwiększając jej wydajność.
Uszczelniana obudowa
Uszczelniana konstrukcja obiektywu w połączeniu z uszczelnianym korpusem aparatu pozwala na fotografowanie i filmowanie w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Możesz więc bez obaw fotografować na nartach, plaży czy w lekkim deszczu.
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA |
Akumulator NP-FW50 Muszla oczna Osłona obiektywu Osłona stopki akcesoriów Pasek na ramię Przewód micro USB Przewód zasilający Przykrywka korpusu Przykrywka obiektywu SEL2870 Tylna przykrywka obiektywu Zasilacz sieciowy |
MOCOWANIE OBIEKTYWU |
Mocowanie typu E |
WSPÓŁPRACA Z OBIEKTYWAMI |
Obiektywy Sony z mocowaniem typu E |
TYP PRZETWORNIKA |
35 mm |
TYP PRZETWORNIKA |
Pełnoklatkowy (35,8 x 23,9 mm) przetwornik obrazu Exmor™ CMOS |
LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) |
24,3 Mpix |
LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA) |
24,7 MP |
FORMAT PRZETWORNIKA OBRAZU |
3:2 |
SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM |
Tak |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), 3:2 |
APS-C L: 3936 x 2624 (10M), M: 3008 x 2000 (6,0M), S: 1968 x 1312 (2,6M) Pełna klatka 35 mm L: 6000 x 4000 (24M), M: 3936 x 2624 (10M), S: 3008 x 2000 (6,0M) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), 16:9 |
APS-C L: 3936 x 2216 (8,7M), M: 3008 x 1688 (5,1M), S: 1968 x 1112 (2,2M)Pełna klatka 35 mm L: 6000 x 3376 (20M), M: 3936 x 2216 (8,7M), S: 3008 x 1688 (5,1M) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), PANORAMA |
Standard: pozioma 8192 x 1856 (15M), pionowa 3872 x 2160 (8,4M)Szeroki kąt: pozioma 12 416 x 1856 (23M), pionowa 5536 x 2160 (12M) |
TRYBY JAKOŚCI OBRAZU |
RAW, RAW + JPEG, JPEG Extra Fine, JPEG Fine, JPEG Standard |
ZAPIS W FORMACIE RAW |
14-bitowy |
FORMAT RAW BEZ KOMPRESJI |
TAK |
EFEKTY ZDJĘCIOWE |
Częściowy kolor (R, G, B, Y)High-key: miękki Kolor pop Obraz czarno-biały o dużym kontraście Posteryzacja (cz.-b.) Posteryzacja (kolor) Zabawkowy aparat (normalny, zimny, ciepły, zielony, purpuroworóżowy) Zdjęcie retro |
STYL TWÓRCZY |
Clear Bass Czarno-biały Głęboki Jesienne liście Lekki Neutralny Pamięć stylu Pejzaż Portret Scena nocna Sepia Standard Zachód słońca Żywy |
FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO |
Automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV) DRO (automatyka/poziom (1-5)) Wyłączona |
FORMAT ZAPISU |
AVCHD 2.0 / MP4 / XAVC S (maks. 1920 x 1080/60p 50 Mb/s) |
KOMPRESJA FILMU |
AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264 MP4: MPEG-4 AVC / H.264 XAVC S: MPEG-4 AVC / H.264 |
FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU |
AVCHD/MP4/XAVC S |
FUNKCJE FILMU |
Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, wyświetlanie informacji HDMI (włączanie/wyłączanie), kod czasowy/bity użytkownika, zapis filmu w dwóch formatach, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, sterowanie zapisem |
OBSŁUGIWANE NOŚNIKI NAGRAŃ |
Memory Stick PRO Duo™, Memory Stick PRO-HG Duo™, Memory Stick XC-HG Duo, karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I) |
REDUKCJA SZUMÓW |
Długa ekspozycja Redukcja szumów przy dużych czułościach ISO |
WIELOKLATKOWA REDUKCJA SZUMÓW |
Automatyka / ISO 100 do 51 200 |
TRYBY BALANSU BIELI |
Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówki (ciepła biel, zimna biel, biel dzienna, światło dzienne), lampa błyskowa, pod wodą, temperatura barwowa (2500 – 9900 K) i filtr barw (G7 do M7: 15 stopni, A7 do B7: 15 stopni), własny, pod wodą |
MIKROKOREKTY AUTOMAT. BALANSU BIELI |
G7 do M7 (15 stopni), A7 do B7 (15 stopni) |
BRACKETING |
3 klatki, do wyboru poziom H/L |
SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI |
Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) |
CZUJNIK OSTROŚCI |
Przetwornik Exmor® CMOS |
POLA OSTROŚCI |
APS-C: 99 pól (AF z detekcją fazy) / 25 pól (AF z detekcją kontrastu) Pełna klatka 35 mm: 117 pól (AF z detekcją fazy) |
ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI |
EV-1 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0) |
TRYB AF |
Pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny |
STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI |
Centralne Punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) Strefa Szeroka (117 pól (AF z detekcją fazy), 25 pól (AF z detekcją kontrastu)) Śledzenie ostrości (szerokie, strefa, środek, punktowe z wyborem czujnika (mały/średni/duży)) |
TYP |
Tak (z wbudowanej diody LED) |
ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF |
Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3,5–5,6 OSS) |
TYP POMIARU |
Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref |
CZUJNIK POMIAROWY |
Przetwornik Exmor® CMOS |
ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU |
EV –1–20 (przy odpowiedniku ISO 100, z założonym obiektywem F2,0) |
TRYB POMIARU |
Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy |
TRYBY EKSPOZYCJI |
Automatyka (iAUTO, lepsza automatyka), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), tryby tematyczne (wybór sceny), panorama, film |
AUTOMATYCZNY BRACKETING EKSPOZYCJI |
Ciągły / bracketing: pojedynczy, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1,0 EV, 2,0 EV, 3,0 EV, do wyboru 3 klatki lub 5 klatek |
PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK) |
Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna) |
CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI) |
ISO 50–25 600 |
TYP WIZJERA |
Wizjer elektroniczny typu 0,5" (kolorowy) |
LICZBA PUNKTÓW |
2 359 296 punktów |
REGULACJA JASNOŚCI (WIZJER) |
Automatyczna / Ręczna (5 ustawienia od -2 do +2) |
POKRYCIE KADRU |
100% |
KOREKCJA DIOPTRYCZNA |
-4,0 do +3,0 m |
ODLEGŁOŚĆ OD OKA |
Około 27 mm od soczewki wizjera; 22 mm od ramki wizjera przy -1 dioptrii style name="sup"-1/style(norma Camera & Imaging Products Association) |
TYP MONITORA |
Wyświetlacz LCD TFT 3,0" |
CAŁKOWITA LICZBA PUNKTÓW |
1 228 800 punktów |
REGULACJA JASNOŚCI (LCD) |
Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody |
POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI |
Pełna klatka 35 mm: 5,9x, 11,7x; APS-C: 3,8x, 7,7x |
WYRÓŻNIANIE OSTRO UJMOWANYCH FRAGMENTÓW PRZY RĘCZNYM NASTAWIANIU OSTROŚCI |
Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: biały/czerwony/żółty) |
ROZPOZNAWANIE TWARZY |
Włączone/włączone (rejestracja twarzy)/wyłączone |
CLEAR IMAGE ZOOM |
Fotografie/filmy: Około 2x |
ZOOM CYFROWY (FOTOGRAFIE) |
Pełna klatka 35 mm: do 8x, APS-C: do 8x |
ZOOM CYFROWY (FILMY) |
Pełna klatka 35 mm: Około 4x. APS-C: Około 4x. |
KOMPENSACJA CECH OBIEKTYWU |
Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja |
CZAS OTWARCIA MIGAWKI |
Filmy: 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)Fotografie: 1/8000 s do 30 s, B (bulb) |
EFEKT KOMPENSACJI |
4,5 stopnia (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej/przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Sonnar T* FE 55 mm F1,8 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.) |
STEROWANIE LAMPĄ BŁYSKOWĄ |
Przedbłysk TTL |
KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU |
+/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV) |
TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ |
Błysk wypełniający Lampa automatyczna Osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie) Synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny Synchronizacja z długimi czasami ekspozycji Synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji Wyłączona Łączność bezprzewodowa |
WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ |
Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą |
BLOKADA MOCY BŁYSKU |
Tak |
TRYBY ZAPISU |
do wyboru 3 klatki / 5 klatek), bracketing (ciągły, pojedynczy, balans bieli, DRO) Pojedynczy, ciągły, samowyzwalacz (opóźnienie 10 s/2 s), samowyzwalacz (seria) (opóźnienie 10 s, |
SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS.) |
5 kl./s (w trybie ciągłym High) |
TRYBY ODTWARZANIA |
Automatyczny podgląd (10 s, 5 s, 2 s, wył.) Indeks 9/25 klatek Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem RGB i ostrzeżeniem o światłach/cieniach lub bez tych informacji) Kasowanie Obrót obrazu (automatyczny/ręczny/wył.) Ochrona Pokaz slajdów Przesuwanie panoramy Przewijanie w przód/w tył (film) Tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 18,8x, M: 12,3x, S: 9,4x, Panorama (standardowa): 25,6x, Panorama (szeroka): 38,8x) |
ZŁĄCZE KOMPUTEROWE |
Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera |
NFC |
Tak |
WYJŚCIE HD |
Złącze HDMI® micro (typu D), BRAVIA Sync (menu link), PhotoTV HD, wyświetlanie fotografii w formacie 4K |
STOPKA MULTI INTERFACE |
TAK |
INNE |
Gniazdo mikrofonowe (mini jack stereo 3,5 mm); gniazdo słuchawkowe (mini jack stereo 3,5 mm); złącze uchwytu do zdjęć w układzie pionowym |
STOPKA MULTI INTERFACE |
Gniazdo mikrofonowe mini jack Gniazdo słuchawkowe mini jack Stopka multi interfejs Złącze Multi Terminal/Micro USB Złącze uchwytu do zdjęć w układzie pionowym |
MIKROFON |
Wbudowany mikrofon stereofoniczny lub mikrofon ECM-XYST1M / adapter XLR-K1M (sprzedawane oddzielnie) |
GŁOŚNIK |
Wbudowany, monofoniczny |
OBSŁUGIWANE STANDARDY |
Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF |
TYP FUNKCJI UŻYTKOWNIKA |
Programowalne ustawienie Ustawienia przycisków użytkownika |
DOSTARCZANY AKUMULATOR |
NP-FW50: akumulator z serii W |
CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE) |
Do 350 zdjęć |
WYDAJNOŚĆ AKUMULATORA (FILMY) |
W rzeczywistych warunkach: około 60 min przy korzystaniu z wizjera, około 65 min przy korzystaniu z ekranu LCD (norma Camera & Imaging Products Association)Zapis ciągły: około 100 min przy korzystaniu z wizjera, około 100 min przy korzystaniu z ekranu LCD (norma Camera & Imaging Products Association) |
ZASILANIE ZEWNĘTRZNE |
Zasilacz sieciowy AC-PW20 (sprzedawany oddzielnie) |
WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) |
126,9 x 95,7 x 59,7 mm |
WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) |
556 g (sam korpus) / 599 g (z akumulatorem i nośnikiem danych) |
ŁĄCZNOŚĆ BEZPRZEWODOWA I SIECIOWA |
Możliwość pobrania aplikacji do aparatu Technologia NFC umożliwiająca wybieranie funkcji jednym dotknięciem Wi-Fi® |
Ogniskowa 28-70 mm (pełna klatka 35 mm) |
Ogniskowa w przeliczeniu na format 35 mm (APS-C) 42-105 mm (APS-C) |
Grupy/elementy obiektywu 8 - 9 |
Kąt widzenia (35 mm) 75° - 34° |
Kąt widzenia (APS-C) 54°-23° (APS-C) |
Kąt widzenia (APS-C) 75°-34° (pełna klatka 35 mm) |
Minimalna przysłona (F) 22 - 36 |
Listki przysłony 7 listków |
Przysłona kołowa TAK |
Minimalna odległość od obiektu 0,3-0,45 m |
Maksymalne powiększenie 0,19x |
Średnica filtra 55 mm |
Elementy i powłoka 9 elementów / 8 grup |
Zakres przysłony F3.5-36 |
Nazwa produktu FE 28 - 70 mm F3,5-5,6 OSS |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.