Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady wysyłki

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Zasady wysyłki

Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich:

 

 

    Monitorowanie w Kurier DHL: https://www.dhl.com/pl-pl/home/tracking.html

 

 

 

 

 

 


  
   Monitorowanie w Kurier InPost:
www.inpost.pl/sledzenie-przesylek
   Monitorowanie w InPost: www.inpost.pl/sledzenie-przesylek

                                                           

 

 

 

 

 

 
    Monitorowanie w DPD:  www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke




 

 

 

 

Wszystkie paczki są ubezpieczone i solidnie zapakowane oraz oklejone taśmą bezpieczeństwa.
Po wysłaniu przesyłki przez nasz magazyn do klienta wysyłamy numer listu przewozowego umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie DHL, InPost lub DPD.

 


Do obowiązków kupującego należy sprawdzenie przesyłki podczas dostawy należy sprawdzić czy taśmy plomby nie są uszkodzone, czy opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów zniszczeń oraz zawartość przesyłki czy jest zgodna z zamówieniem i nie posiada uszkodzeń ani ubytków. Kurier ma obowiązek zaczekać 10 do 15 minut i w razie jakichkolwiek niezgodności spisać protokół szkody, który należy niezwłocznie przesłać sprzedającemu w formie skanu na adres sklep@fotosoft.pl i zawiadomić telefonicznie. Tel. 500 005 235.

 

Każda paczka jest ubezpieczona i spisanie protokołu szkody jest bardzo ważne gdyż tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie odzyskać odszkodowanie za nią w razie ewentualnego uszkodzenia/ubytku towaru w transporcie.

 

W przypadku przesyłki ,,za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.

-  W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że sprzęt został uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii.

Uwaga - odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń, opakowania oraz dokładny opis powstałego uszkodzenia..
Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce prosimy zgłaszać wraz z niezbędnym w tym przypadku protokołem  szkodowym spisanym w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej

 

W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z naszą firmą, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.



Brak wiążącego protokołu szkody -  spisanego przy odbiorze paczki i potwierdzonego przez świadka, jakim staje się pracownik firmy kurierskiej może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie.

Proszę pamiętać że podpisując odbiór przesyłki potwierdzacie Państwo odbiór przesyłki bez zastrzeżeń, więc jeżeli opakowanie zewnętrzne jest w sposób widoczny bardzo uszkodzone to PROSIMY PACZKI NIE ODBIERAĆ I NIE PODPISYWAĆ ŻADNYCH DOKUMENTÓW ODBIORU - uszkodzona przesyłka zostanie wtedy zwrócona do nas a my, bez zbędnych formalności będziemy mogli nadać kolejną paczkę lub w razie braku towaru niezwłocznie zwrócić wpłatę za opłacone zamówienie.


W razie zamówień hurtowych ceny dostawy ustalane są indywidualnie w tej sprawie prosimy o wcześniejszy kontakt:
tel: 500 005 235
mail: sklep@fotosoft.pl

Przejdź do strony głównej
ZESTAWY DRONÓW
Nasze formy płatności:przelew_24_logoPaynowBlik
Zamówienia dostarczą:DHL_logoDPD_logoinpost_logo
Systemy ratalne i leasing:credi_raty_logosantander_logoleaselink
Opinie o nas:zaufane_opinie_logoopinieo_logoallegro_logo
Dodatkowa ochrona:EasyProtectStrona_logo
Copyright 2022 by FotoSoft.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu