» Przedłużenie gwarancji

Przedłużenie gwarancji

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI DO 5 LAT
Korzyści:
  1. W przypadku awarii po gwarancji producenta WARTA naprawi sprzęt, pokrywając
    wszystkie koszty, a jeżeli naprawa będzie niemożliwa, zakupi nowe urządzenie o
    identycznych parametrach.
  2. Możliwość uzyskania zupełnie nowego urządzenia jeżeli naprawa nie jest możliwa lub
    ekonomicznie nieuzasadniona.
  3. W ramach ochrony ubezpieczenia przedłużają Państwo również gwarancję producenta
    nawet o 3 lata. Jak wiadomo większość awarii zdarza się po upływie gwarancji
    producenta, a dzięki ubezpieczeniu, nie będzie się Państwo musieli martwić o koszty
    naprawy.
  4. Po zgłoszeniu awarii sprzętu WARTA organizuje proces naprawy m.in. znajduje
    autoryzowany serwis naprawiający daną markę.
  5. Ubezpieczenie oszczędzi Państwu czasu i stresu.
  6. Nieograniczona liczba napraw z umowy ubezpieczenia do dwukrotności ceny zakupu
    uwzględnionej na polisie.
PROGRAM PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI MOŻE BYĆ REALIZOWANY
W DWÓCH WARIANTACH:
1. Wariant I -dotyczy przedłużenia gwarancji na wypadek awarii
2. Wariant II- dotyczy przedłużenia gwarancji na wypadek awarii,
uszkodzenia/zniszczenia sprzętu na skutek nieszczęśliwego wypadku,
przepięcia.
 
wariant I (pierwszy) przedłużenia gwarancji na wypadek awarii ( zawarcie umowy jest możliwe nie później niż 30 dni od dnia zakupu)
rok ubezpieczenia to 10% wartości towaru
dwa lata ubezpieczenia to 15% wartości towaru
trzy lata ubezpieczenia to 20% wartości towaru
 
wariant II (drugi) przedłużenia gwarancji  na wypadek uszkodzenia lub zniszczenia na skutek nieszczęśliwego wypadku przepięcia (zawarcie umowy w momencie zakupu towaru)
trzy lata ubezpieczenia to 15% wartości towaru
cztery lata ubezpieczenia to 20% wartości towaru
pięć lat ubezpieczenia to 25% wartości towaru
Przedłużenie gwarancji na okres 5 lat jest możliwe tylko na towary których gwarancja producenta to 2 lata.

Zawarcie umowy ubezpieczenia TUiR WARTA potwierdza się dokumentem ubezpieczenia (polisa) wydanym ubezpieczającemu przez sprzedawcę w dacie zawarcia umowy ubezpieczenia.
Zakresem ubezpieczenia objęte są zdarzenia zaistniałe na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
W przypadku towarów przenośnych zdarzenie może mieć również miejsce poza terenem RP , przy czym
naprawa/wymiana towaru może być dokonana wyłącznie na terenie RP.

W Polsce istnieje ponad 300 punktów serwisowych w dużych oraz małych miastach

Postępowanie w przypadku szkody:
Gdy wydarzy się szkoda, przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym
zakresie poinformuj o zdarzeniu Centrum Obsługi Klienta Warty
czynne od pn – pt w godz.: 6:00 – 22:00, soboty 8:00 – 16:00.
Pod numerem telefonu: z tel kom. 502 308 308 lub 801 308 308

Przejdź do strony głównej
Copyright 2015 by FotoSoft.pl | Sprzedaz produktow i akcesoriow fotograficznych. Aparaty fotograficzne Canon - lustrzanki - kompaktowe - hybrydowe, Statywy, Obiektywy, Torby, Plecaki, Etui na aparaty, Karty pamieci, Lampy Blyskowe Nikon, Czytniki kart, Ladowarki, Baterie.